Posted on

Minimalne zamówienie na krówki reklamowe

Cukierki towarzyszą nam każdego dnia i na każdym kroku. Czy to w pracy czy w domu, każdy z nas może doświadczyć nagłej potrzeby skosztowania czegoś słodkiego. Na takie sytuacje zawsze powinniśmy być przygotowani i posiadać krówki reklamowe, schowane w szufladzie biurka. Zanim jednak zabierzesz się do ich pakowania i chowania, powinieneś dowiedzieć się, od jakiej minimalnej ilości możesz je zamówić. Różne firmy ustalają różne minimalne progi, od jakich zamawiane są krówki. Jednym z najczęściej spotykanych standardów są opakowania po 15 kilogramów. Jest to ilość graniczna, od której zaczyna się opłacalność produkcji zarówno dla producenta, jak i klienta. A co jeżeli będziemy chcieć krówki reklamowe w mniejszej ilości? Czy jesteśmy skazani na te duże ilości minimalne, które nierzadko kilka razy przekraczają nasze potrzeby? Na szczęście nie.

 Jest pewien sposób, który pozwoli zamówić krówki reklamowe w ilościach mniejszych, niż to określone w specyfikacji. Takim sposobem jest złożenie wspólnego zamówienia, na przykład z jakąś znajomą osobą. Jeżeli na takie rozwiązanie się zdecydujemy, możemy zamówić krówki w dwie lub trzy firmy i podzielić się cukierkami odpowiednio do swoich potrzeb. Dobrze, wszystko ładnie i pięknie, ale co z nadrukami na opakowaniach, które powinny być przecież różne dla każdej z firm. Z tym również nie będzie żadnego problemu. Jeżeli bowiem postanowimy złożyć takie wspólne zamówienie, możemy zamówić opakowania w dowolnych ilościach i nadrukach. Nie ma tu żadnych ograniczeń co do ich ilości. Elastyczność zapewniania przez druk cyfrowy sprawia, że każdy z nas może dowolnie łączyć rodzaje nadruków i przeznaczać je na zapakowanie krówek. Oczywiście, taką wygodę będziemy mieć zapewnioną wyłącznie wtedy, kiedy złożymy zamówienie w dużych i solidnych firmach, dysponujących odpowiednio rozbudowanymi liniami produkcyjnymi. W przeciwnych wypadkach nie pozostaje nam nic innego, jak trzymanie się ilości minimalnych na krówki, jakie określił producent.