Posted on

Magazynowanie czekoladek reklamowych

Kupowanie słodyczy firmowych to coraz częstsza praktyka stosowana przez większą liczbę firm. Czekoladki reklamowe znajdują się na samym szycie listy tych produktów. Mając do zaoferowania bardzo dużą liczbę korzyści, są niezwykle chętnie wybierane przez każdego, komu zależy na otrzymaniu wysokiej jakości produktu, który będzie nam służył przez długi czas i spotka się z pozytywnym odbiorem ze strony naszych klientów. Czy wszystkie czekoladki reklamowe mają tak dużą siłę działania? Niestety nie. Aby te słodycze rzeczywiście pomagały naszej firmie, muszą zachować wysokie wartości smakowe, a tym samym być właściwie przechowywane. Właśnie temat magazynowania słodyczy reklamowych jest dzisiejszym zagadnieniem, którym postanowimy się całości zająć. Jak wygląda poprawny sposób magazynowania czekoladek i o czym należy pamiętać, kiedy zamierzamy to wykonać? Czekoladki i cukierki reklamowe są do nas dostarczane w szczelnych opakowaniach – najczęściej wykonanych z folii. Są one próżniowo zamykane, a więc do słodyczy nie dociera powietrza i nie zachodzi reakcja utleniania. I to jest właśnie najlepszym sposobem przechowywania tych słodyczy, z którego każdy z nas może skorzystać.

 Jednak co zrobić, kiedy z jakichś powodów musimy odpakować cukierki reklamowe, aby wyjąć z nich część? Czy należy wtedy zużyć wszystkie pozostałe, zjadając je nawet wbrew sobie? Zdecydowanie nie. Otwarte opakowania z cukierkami reklamowymi mogą być przechowywane jeszcze przez jakiś czas, bez obawy o to, że zaszkodzi to zawartości słodyczy. Pamiętajmy jednak o tym, aby magazynowanie takiego napoczętego opakowania miało miejsce w pomieszczeniu ciemnym i chłodnym, które spełnia najlepsze warunki do przechowywania żywności. Jeżeli nasze możliwości na to pozwalają, słodycze można również przechowywać w lodówce. Wymaga to jednak szczelnego odseparowania ich od pozostałych środków spożywczych, aby nie chłonęły ich zapachów. Tutaj przyda nam się szklany pojemnik z przykrywką, który nie dopuści do przenikania do środka jakichkolwiek zapachów.