Jakie słodycze reklamowe najchętniej kupujemy
Przy wyborze idealnych słodyczy reklamowych do celów promocji, klienci kierują się kilkoma rzeczami. Pierwsza z nich to cena. Oczekująca tanich cukierków reklamowych, trzeba się liczyć ze stosunkowo niewielkim wyborem. Najczęściej będą to popularne karmelki, czyli twarde cukierki a’la landrynki. Mają one smak owocowy i służą przede wszystkim do ssania. Każdy z takich cukierków jest indywidualnie pakowany w osobne opakowanie z folii. Są bardzo wygodne w dystrybucji, niedrogie i smaczne. Duży wybór smaków pozwala zamawiać twarde słodycze reklamowe w miksie lub w wybranych smakach. Nieco droższe i również bardzo lubiane przez klientów są krówki. Mają większą gramaturę i jeśli zostały wyprodukowane zgodnie z tradycyjnymi recepturami, naprawdę smakują wyjątkowo. Jednak moc słodyczy reklamowych tkwi nie tylko w tym jak smakują, ale również w tym jak wyglądają. Właśnie dlatego każdy z takich cukierków otrzymuje indywidualne opakowanie w postaci papierku lub folii, na którym zostaje umieszczony nadruk reklamowy, np. logo firmy.